اخبار لوازم خانگی

حمایت از تولید با رویکرد اشتغال‌زایی انجام می‌گیرد

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت توجه به معضل بیکاری گفت: دولت حمایت همه جانبه‌ای از تولید دارد و این حمایت‌ها با رویکرد اشتغال‌زایی انجام می‌گیرد

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی در بازدید از کانون برق و الکترونیک و لوازم خانگی منطقه ویژه، ایجاد اشتغال پایدار را از دغدغه‌های اصلی دولت دانست و اظهار کرد: حمایت‌هایی که ما امروز از بخش‌های تولیدی انجام می‌دهیم به شرط اشتغال زایی است؛ چرا که این موضوع مطالبه اصلی مردم و دولت است و ما به جد پیگیر این مهم هستیم.

 وی ادامه داد: نمی‌شود  از سویی ما امکانات و فضا را آماده کنیم  اما از سوی دیگر شاهد باشیم که اشتغالی ایجاد نمی‌شود و اگر روند به گونه‌ای باشد که حرکتی انجام نگیرد، همانطور که فضا را ایجاد کرده‌ایم بار دیگر  با گرفتن امکانات از افراد این امکانات را به افرادی اختصاص خواهیم داد که دغدغه اشتغال داشته باشند.

 پورمهدی، با اشاره به اهتمام مدیران استانی برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: گره‌های اشتغال باید در اقتصاد مقاومتی گشوده شود.

 وی ادامه داد: مدیران بین بخشی نیز باید به این تفکر و باور برسند که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با دستورات مدیران ارشد محقق نمی‌شود، بلکه آنها نیز باید پای کار بیایند و با تمام توان در این عرصه حاضر شوند؛ چرا که با کارهای جسته گریخته و نا منظم انتظار تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی را نمی توان داشت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امروز تمام اختیارات خود را به کار گرفته‌ایم تا اقتصاد مقاومتی در استان محقق شود و کم کاری از سوی هیچ فرد وارگانی پذیرفتنی نیست.


وی با اشاره به فعالیت کانون برق و الکترونیک و لوازم خانگی گفت: این کانون فرصت مناسبی است برای فعالان این عرصه است  و باید متولیان این مجموعه طبق برنامه زمان بندی شده احداث و راه اندازی واحد های مربوطه در این کانون را به ما اعلام کنند تا در صورت قصور فردی  امکانات به افراد دیگر واگذار شود

نظر شما چیست؟