اخبار لوازم خانگی

آتش‌سوزی مهیب در فروشگاه لوازم خانگی قلعه‌‌رئیسی

آتش‌سوزی مهیبی که از ساعت ۲۱ در یک فروشگاه بزرگ لوازم خانگی در قلعه‌رئیسی رخ داده بود پس از گذشت دو ساعت هنوز خاموش نشده و امکان سرایت آتش به منازل مسکونی مجاور وجود دارد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فارس نوشت: آتش‌سوزی در یک فروشگاه لوازم خانگی در شهر قلعه‌رئیسی از ساعت 21 امشب در خیابان شهدای این شهر شعله‌ور شده و هنوز شعله‌های مهیب آتش خاموش نشده است.

به گزارش فارس پس از شعله‌ور شدن آتش در این فروشگاه بزرگ به دلیل خالی بودن مخزن خودروی آتش‌نشانی قلعه‌رئیسی با تماسی که با آتش‌نشانی دیشموک برقرار شد خودروی آتش‌نشانی از آن منطقه وارد قلعه‌رئیسی شد اما هنوز موفق به اطفای حریق نشده‌اند.

به گزارش فارس، بنا به ادعای صاحب این فروشگاه برآورد اولیه چنین است که تاکنون بیش از 250 میلیون تومان از کالاهای انبار شده در آتش سوخته و این رقم با وضعیت فعلی افزایش خواهد داشت.

آن چه که در این آتش‌سوزی بیش از هر چیز نمایان است ناآماده بودن دستگاه‌های متولی و مرتبط با بحران است به نحوی که خودروی آتش‌نشانی منطقه با مخزن خالی بعد از حدود یک ساعت از شعله‌ور شدن آتش به محل رسید و آمبولانس اورژانس نیز وضعیتی بهتر از این نداشت.

لازم است مسؤولان مرتبط با حوادث و سوانح در این شهر گوش به زنگ باشند و آمادگی بیشتری در هنگام حوادثی بزرگتر از آتش‌سوزی امشب را داشته باشند.

نظر شما چیست؟