اخبار لوازم خانگی

معرفی ۴ واحد فروش لوازم‌خانگی قاچاق به تعزیرات حکومتی لرستان

ال کا ایران : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از معرفی چهار واحد فروش لوازم خانگی قاچاق در این استان به تعزیرات حکومتی خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد رضا صفی خانی با اشاره به اجرای طرح نظارتی واحدهای صنفی فروش لوازم خانگی در استان لرستان اظهار داشت: با اجرای این طرح چهار واحدی که اقدام به فروش لوازم خانگی قاچاق کرده بودند جریمه شدند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای این تعداد واحد صنفی متخلف عنوان کرد: پرونده تخلفات این واحدها برای بررسی به تعزیرات حکومتی لرستان ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه برای اجرای طرح نظارتی واحدهای صنفی فروش لوازم خانگی در استان اقدام تشکیل تیم‌های مشترکی با همکاری دستگاههای نظارتی در استان کرده ایم گفت: در مجموع ۳۰ گروه نظارتی در سطح استان اقدام به نظارت و بازرسی از سطح واحدهای فروش لوازم خانگی در استان می کنند.

صفی خانی تاکید کرد: مردم استان لرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی فروش لوازم خانگی می توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند.

وی با اشاره به دستگاههای همکار در اجرای این طرح نظارتی تصریح کرد: برای اجرای طرح نظارتی واحدهای فروش لوازم خانگی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اتاق اصناف، اماکن، تعزیرات حکومتی و … همکاری دارند.

 

نظر شما چیست؟