اخبار لوازم خانگی

تقدیر لوازم خانگی کن از کیمیا علیزاده دختر تاریخ ساز المپیک/ تصاویر

ال کا ایران : تقدیر لوازم خانگی کن از کیمیای تاریخ ساز المپیک ایران در سازمان بنادر و کشتیرانی برگزار شد و طی این مراسم یک دستگاه خودرو به این بانوی قهرمان اهدا گردید.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دیشب طی مراسمی با شکوه و البته شایسته در حالی از کیمیا علیزاده تجلیل شد که به همت لوازم خانگی کن، بسیاری از ورزشکاران ملی پوش و بازیگران سینمای ایران در این مراسم حضور داشتند.

 

در ابتدای این مراسم مهندس چگینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کن و در خصوص علت افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی لوازم خانگی کن گفت: شرکت لوازم خانگی کن در راستای اهداف و استراتژی خود و در راستای مسئولیت های اجتماعی که به آن اعتقاد دارد تصمیم گرفت تا در حوزه ورزش به خصوص در رشته تکواندو که یک رشته اخلاقی و البته مدال آور است حضور پیدا کند و از دو سال قبل تمرکز خود را بر روی این موضوع معطوف کرد تا بتواند دین خود را به جامعه و بانوان کشور که کمتر مورد توجه قرار می گیرند ادا کند و خوشبختانه توانست در این حوزه قدمهای مثبتی را بردارد و گام به گام به اهداف و خواسته های خود در حوزه فرهنگی ورزشی نزدیکتر شود.

مهندس چگینی در ادامه اظهار داشت : ما اعتقاد داشته و داریم که در حوزه ورزش، بانوان کشور علیرغم شایستگی و توانایی هایی که دارند، کمتر مورد توجه قرار می گیرند.خوشبختانه فدارسیون تکواندو در حوزه بانوان قدم های مثبتی را برداشته است و شرکت لوازم خانگی کن را مجاب نمود تا در این راستا فدراسیون را همراهی کند و بانوان را مورد توجه بیشتر خود قرار دهد.

با توجه به این نگاه باشگاه فرهنگی ورزشی لوازم خانگی کن قصد دارد توانایی های بانوان را شناسایی و در راستای کمک به ورزش بانوان کشور قدم های بیشتر و محکمتری بردارد.

وی افزود : اگر بانوان عزیز کشورمان مورد توجه بیشتری قرار بگیرند و حمایت های لازم و شایسته از آنها بعمل آید، نه تنها در خیلی از حوزه ها از آقایان کمتر نیستند بلکه همانطور که کیمیا علیزاده توانست غرور و غیرت مثال زدنی خودرا به جامعه ورزشی جهان دیکته کند و نگاه دنیا را به سمت ایران معطوف نماید، می توانند پا به پا و گام به گام با ورزشکاران مرد حرکت کنند و موفقیت های چشمگیری را به دست آورند.

مهندس چگینی در خصوص علت انتخاب و حمایت از کیمیا علیزاده اعلام داشت: “تقریبا حدود 4 سال است که در باشگاه های مختلف افتخار همکاری با کیمیا علیزاده و مربی ایشان استاد  مهرو کمرانی را داریم.

 

 

چگینی در ادامه در خصوص برنامه های آتی باشگاه لوازم خانگی کن در خصوص فعالیت در سایر رشته های ورزشی گفت : ما بعد از موفقیت کیمیا علیزاده در المپیک و کسب مدال خوش رنگ برای اولین بار در بخش بانوان، کمپینی با شعار “من می توانم” تشکیل دادیم و امیداوریم بتوانیم این شعار را در بین جوانان و نوجوانان گسترش داده و جوانان ما بتوانند با اتکا به این شعار وقدرتی که می توانند از این شعار بگیرند به خودباوری لازم رسیده و شرکت لوازم خانگی کن نیز در کنار این جوانان و در تمامی حوزه های (نه تنها ورزش) بتواند یارو یاور این عزیزان باشد.

وی در ادامه افزود : خوشبختانه ما یقین داشتیم که کیمیا علیزاده توانایی کسب مدال را دارد.باید به این نکته اشاره کرد که اگر کیمیا علیزاده دچار بدشانسی و آسیب دیدگی های بدموقع نشده بود به راحتی می توانست مدال طلای المپیک را کسب کند. ما از مدتها قبل و حتی قبل از کسب سهمیه المپیک در کنار کیمیا علیزاده بودیم و پس از کسب سهمیه این حمایت پابرجا بود و در مراسمی که در محلی که فدراسیون تکنواندو برگزار نموده بود و در مراسم بدرقه قهرمانان تکواندو شرکت لوازم خانگی کن متعهد گردید که اگر کیمیا علیزاده در المپیک موفق به کسب هر مدالی شود شرکت لوازم خانگی کن یک دستگاه خودروی پرشیا به ایشان اهدا خواهد نمود.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران در پایان این مراسم، لوازم خانگی کن یک دستگاه خودرو پرشیا به رکورد دار المپیک بانوان ایران اهدا نمود و همچنین به جهت اینکه این بانوی قهرمان کشور از لحاظ آتیه و شغل دغدغه و نگرانی نداشته باشد به عنوان سفیر برند کن به استخدام شرکت لوازم خانگی کن در آمد.

 

 

نظر شما چیست؟