اخبار لوازم خانگی

طرح رجیستری موبایل به زودی عملیاتی می‌شود

ال کا ایران : دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: تنها راه مقابله با قاچاق تلفن همراه ،فراهم کردن زمینه ی ورود قانونی آن است و طرح رجیستری طی روزهای آتی عملیاتی می شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی اکبر پور احمد نژاد در مصاحبه با رادیو گفت وگو در خصوص اظهارات ریاست اتاق اصناف مبنی بر اینکه تنها %5 از لوازم خانگی کشور قاچاق است خاطر نشان کرد:رقمی که از سوی آقای فاضلی مطرح شده به هیچ وجه مورد تأیید نیست زیرا همه ی ما بعنوان یک شهروند ویترین فروشگاه های لوازم خانگی را می بینیم  و همه چیز کاملا عیان است.

 
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در خصوص طرح نیمه تمام رجیستری موبایل تصریح کرد:تنها راه مقابله با قاچاق موبایل فراهم کردن زمینه ی ورود قانونی آن است که از طریق اعمال طرح رجیستری امکانپذیر خواهد بود و این طرح طی ایام آتی عملیاتی خواهد شد.
 
علی اکبر پور احمد نژاد وجود اشکالاتی در این طرح را دلیل به تعویق افتادن آن دانست و اذعان کرد:این طرح را قبلا در قالب آزمایشی و در دل خود اپراتورها اجرایی کردیم و در حال حاضر با کمک سازمان  مخابرات و نیز اپراتورها برآنیم نقاط ایراد این طرح را برطرف کرده و آن را عملیاتی کنیم و به محض عملیاتی شدن این طرح مقوله ی قاچاق تلفن همراه خود به خود از میان برداشته خواهد شد.

نظر شما چیست؟