اخبار لوازم خانگی

اطلاعیه نیروی انتظامی استان درباره نطق نماینده بوشهر

ال کا ایران : نیروی انتظامی استان بوشهر در پاسخ به بیانات اخیر نماینده مردم شریف شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی درمورخه ۱۱ مهر ماه ۹۵ جوابیه ای به شرح ذیل صادره کرده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نیروی انتظامی استان بوشهر در پاسخ به بیانات اخیر نماینده مردم شریف شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی درمورخه ۱۱ مهر ماه ۹۵ جوابیه ای به شرح ذیل صادره کرده است.

بسمه تعالی

نیروی انتطامی استان بوشهر در راستای اجرای وظایف قانونی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دقیقا مطابق قانون عمل نموده اند به طوریکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۸۴ دستگاه خودرو های کشنده تریلر و شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم خانگی،منسوجات،لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی از قاچاقچیان کشف،پرونده های مربوطه برای رسیدگی به ادارات تعزیرات حکومتی و کالا ها به ستاد اموال تملیکی تحویل شده است.

این اقدام خود بیانگر توجه ویژه نیروی انتظامی استان به تریلرها و کانتینربرها می باشد، ضمن اینکه مردم عزیز استان بوشهر به خوبی به این امر واقفند که در استان ما حمل کالای قاچاق به شیوه ” کوله بر” وجود ندارد.

همه کالاها با لنج های سفاری و تجاری تحت عنوان ته لنجی و کالای ملوانی وارد بنادر ساحلی استان می شوند .از طرفی دیگر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بند( ش) ماده ( ۱) به صراحت می گوید ” قاچاقچی حرفه ای شخصی است که بیش از سه بار مرتکب تکرار و تعدد جرم قاچاق بشود “.

در همین خصوص نیروی انتظامی به عنوان دستگاه کاشف در هیچ جایی اسم فردی را به عنوان قاچاقچی عنوان نکرده است. بلکه قانون این مطلب را بیان می دارد ،از طرفی دیگر برابر بند(ص) ماده (۵) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی وظیفه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برعهده دارد و مکلف است مطابق قانون با کالای قاچاق مبارزه نماید و یقین داریم مردم شریف ، عزیز و ولایت مدار استان بوشهر و مسئولان گرانقدر استان همانند گذشته در این ماموریت و وظیفه خطیر نیروی انتظامی استان را حمایت و پشتیبانی خواهند کرد./پارس خلیج/

نظر شما چیست؟