اخبار لوازم خانگی

جایگاه هفتم Best Global Brands 2016 از آن برند سامسونگ شد

به نظر می رسد سامسونگ به شدت تلاش می کند تا تصور عمومی را نسبت به حوادث مربوط به آخرین پرچمدارش یعنی گلکسی نوت7 که ارزش این برند را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار داد را از ذهن مردم پاک کند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی رغم اعلام فراخوان سامسونگ، به گفته منابع خبری کره جنوبی این شرکت همچنان توانسته جایگاه خود را بعنوان با ارزش ترین برند در منطقه حفظ نماید.

سامسونگ امروز در وب سایت رسمی خود گزارش جدید دیگری را منتشر کرد که خبر از کسب جایگاه هفتم بهترین برندهای جهان در فهرست Interbrands مربوط به بهترین برندهای جهانی در سال 2016 می داد.

ارزش برند سامسونگ به گفته این وب سایت چیزی در حدود 51.808 میلیون دلار اعلام شده که این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش 14 درصدی داشته است.

سامسونگ طی 5 سال گذشته همواره بین 10 شرکت برتر جهان از نظر اعتبار برند قرار گرفته و به سه برابر نسبت به گذشته پیشرفت داشته است.

گفته می شود تولید و عرضه محصولات با کیفیت و برتر در حوزه موبایل، تلویزیون و لوازم خانگی در کنار عملکرد بازاریابی مشتری محور قدرت برند سامسونگ را بهبود بخشیده است. علاوه بر این، گزارش های مالی و چشم انداز مثبت این شرکت در زمینه فروش محصولات این نام تجاری را تحت تاثیر قرار داده است.

نظر شما چیست؟