اخبار لوازم خانگی

افزایش قیمت لوازم خانگی تکذیب شد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت:هر گونه افزایش قیمت 25 درصدی لوازم خانگی خارجی در بازار را تکذیب می کنم.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحانپور در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز،با اشاره به جو سازی یک روزنامه مبنی بر افزایش قیمت لوازم خانگی خارجی در بازار امین حضور توسط فروشندگان گفت:چنانچه در این زمینه مدرک و یا فاکتوری دارید،به اتحادیه ارائه دهید تا بشدت با این مسئله برخورد شود.

وی افزود:هرگونه افزایش قیمت 25 درصدی لوازم خانگی وارداتی را در بازار تکذیب می کنم و تنها 4 تا 5کارخانه داخلی از تیر ماه برخی محصولات خود را بین 6 تا 8 درصد گران کردند و یا تخفیفات 8 درصدی بر روی کالاهای خود را حذف کردند.

طحانپور با اظهار تاسف از جوسازی رسانه ای در خصوص افزایش قیمت کالاهای لوازم خانگی خارجی اظهار داشت:چرا سعی دارید بگوئید که صنوف لوازم خانگی از تشدید مبارزه با قاچاق کالا ناراحت هستند و با آن مخالفت می کنند؟
وی ادامه داد: چنانچه در زمینه افزایش قیمت 25 درصدی و یا 20 درصدی لوازم خانگی خارجی مدرک و یا فاکتوری دارید،ارائه دهید تا با آن برخورد شود و در غیر اینصورت با جوسازی  غیر واقعی ،منجر به بی ثباتی بازار لوازم خانگی نشوید.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی همچنین در خصوص واگذاری  وطیفه بازرسی از واحدهای صنفی به اتحادیه های مربوطه نیز تصریح کرد: این تصمیم می تواند در افزایش میزان و کیفیت بازرسی و نظارت ها بر عملکرد واحدهای صنفی بسیار موثر باشد چرا که بازرسان هر اتحادیه بسیار کارشناسانه تر از بازرسان سازمانهای نظارتی  با تخلفات محرز شده  و چند و چون  آن برخورد می کنند .
وی از افزایش تعداد بازرسان صنف لوازم خانگی خبر داد و گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه کننده لوازم خانگی تعداد بازرسان اتحادیه را افزایش دادیم و قرار است این بازرسان از ابتدای هفته آینده کار خود را آغاز کنند.

نظر شما چیست؟