اخبار لوازم خانگی

سامسونگ اولین نمایشگر تایزنی خود را وارد بازار می کند

سامسونگ امروز عرضه پنل های ساینیج هوشمند مستقل خود را آغاز نمود. این پنل ها اولین نمایشگرهای تایزنی سامسونگ هستند. از جمله مدل های سری P سامسونگ می توان به PHD اشاره نمود که از روشنایی 700 نیت و مدل PMF از روشنایی 500 نیت بهره مند است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این اولین تلویزیون پیشرفته تایزنی سامسونگ است که نسخه جدید نسل چهارم پلت فرم ساینج را با خود به همراه آورده است. سیستم عامل تایزن کاربران را قادر می سازد تا از مزایای استفاده از پلت فرم متن باز که مبتنی بر اجرای جامع HTML5 است بهره ببرند.

مدل های PHF در سه سایز 43، 49 و 55 اینچی خواهد بود در حالیکه مدل های PMF در سایزهای مختلف 32، 43، 49 و 55 اینچی عرضه خواهد شد.

این اولین نمایشگر مستقل برای نمایش محصولات در خط تولید محصولات سامسونگ خواهد بود که از پلت فرم جدید بهره برداری می کند.  سامسونگ به مصرف کنندگان این تلویزیون های تبلیغاتی وعده داده شاهد افزایش تعداد دفعات واکنش، پخش بدون وقفه و عملکرد نمایش به مراتب بهتری از نسل های قبلی آن ها خواهیم بود.

پخش 24 ساعته‌ ی آگهی ‌های شما روی صفحه‌ ی نمایشگر این دستگاه ها امکانی است که سامسونگ با ساخت این مدل برای شما فراهم کرده است. این پنل ها به لطف گواهینامه IP5X گردو غبار را به خود جذب نمی کند و قابل استفاده در هرمکانی خواهد بود.

نمایشگرها سری P مجهز به گیرنده یکپارچه خواهد بود که عملکرد مستقلی دارد و بدون نیاز به هیچ پی سی و یا پشتیبانی دستگاه دیگری قادر به نمایش بی وقفه تبلیغات خواهد بود.

نظر شما چیست؟