اخبار لوازم خانگی

سامسونگ تکنولوژی Steam Link ولو را وارد تلویزیون های هوشمند در آینده می کند

شایعاتی که امروز منتشر شده خبر از یکپارچه سازی فناوری Steam Link توسعه یافته توسط کمپانی ولو در نسل های آینده تلویزیون های هوشمند سامسونگ می دهد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این خبر در کنفرانس Steam Dev Days در سیاتل  و واشنگتن منتشر و توسط Steam Spy در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد.

برای آندسته از کاربرانی که با این فناوری آشنایی ندارند، باید بگوییم، Steam Link گیمرهای پی سی را قادر می سازد تا از طریق  Steam Link به طیف گسترده ی بازی های موجود در شبکه ی استیم دسترسی پیدا کنند و بازی های قدرتمند پی سی را در دستگاه های ضعیف تر اجرا کنند.

عملکرد این فناوری به قابلیت های Game Streaming ایکس باکس بسیار نزدیک است که به واسطه آن کاربران می توانند با اجرای یک بازی در رایانه شخصی در اتاق، بصورت بی سیم آن را در اتاق نشیمن با تلویزیون هوشمند بازی کنند.

در هر صورت کاربران به یک کنترلر، موس، کیبوردی ترکیبی و یک سری لوازم جانبی شبیه به این نیاز دارند تا بتواند از این قابلیت به نحو احسن بهره ببرند.

گفته می شود سامسونگ درنظر دارد تا با توسعه یک بسته نرم افزاری اختصاصی برای تلویزیون های هوشمند سازگار مجهز به کنترلر Valve Steam با صرف هزینه ای کمتر این امکان را برای کاربرانش فراهم کند.

 

نظر شما چیست؟