اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی قاچاق از بارارهای استان سمنان جمع‌آوری می‌شوند

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم خانگی قاچاق از ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهدی یحیایی در پنجمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه استان سمنان، با اعلام این خبر اظهار کرد: لوازم خانگی قاچاق در سطح بازارهای این استان از ابتدای آبان‌ماه، ضبط و جمع‌آوری خواهد شد.

وی با اشاره به طرح ویژه مبارزه با قاچاق لوازم خانگی، از انجام اقدامات پیشگیرانه تا پایان مهر ماه با مساعدت اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی خبر داد و تاکید کرد: پس از پایان مهر ماه، نسبت به ضبط و جمع آوری کالاهای قاچاق اقدام خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از ابراز رضایت مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت از روند اجرای طرح شناسه‌دار کردن انبارها در استان خبر داد و از اقدامات صورت گرفته توسط اعضای کارگروه تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز در این جلسه از طرح ویژه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون قاچاق لوازم التحریر و نوشت افزار و لوازم خانگی خبر داد.

سید علیرضا هاشمی گفت: استان سمنان در امر مبارزه با قاچاق، به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در بین استان‌های میانی کشور و نیز روش‌های مختلف و نامحسوسی که در انتقال و جابجایی کالاها صورت می‌پذیرد، شرایط به مراتب دشوارتری دارد.

وی موضوع اصلاح شبکه نظام توزیع را جدی برشمرد و آموزش و توجیه عرضه کنندگان و صاحبان صنوف و در اولویت قرار دادن مبارزه با قاچاق و اطلاع‌رسانی در این زمینه توسط اعضای کارگروه را خواستار شد.

نظر شما چیست؟