اخبار لوازم خانگی

بهترین راه برای مبارزه با کالای قاچاق تقویت تولید داخلی است

ال کا ایران : رئیس اتاق اصناف سنندج با بیان این مطلب که تولیدات داخلی جوابگوی نیاز مردم نیست، تاکید کرد: بهترین راه برای مبارزه با کالای قاچاق این است که تولید داخلی را تقویت و سپس از آن حمایت کنیم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرهاد عزت پور در مورد واگذاری جمع آوری کالای قاچاق به بازرسان اتاق اصناف ایران و اتحادیه های صنفی گفت: باید برای مبارزه با کالای قاچاق به سراغ مرزهای کشور رفت و تولید داخلی را تقویت و حمایت کرد.
وی افزود: متاسفانه هم اکنون مرزهای کشور را آزادانه رها کرده اند و اجناس خارجی به وفور و اتفاقا راحت و روان وارد و به هر نقطه از کشور ارسال می شود.
رئیس اتاق اصناف سنندج تصریح کرد: باید قبول کنیم که در تولید برخی محصولات منجمله لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و موبایل ضعیف هستیم و کارخانه ای یا شرکت داخلی توانمندی وجود ندارد که برای خرید این دسته از محصولات به سراغ آن رفت ضمن آنکه کیفیت و قیمت اجناس ایرانی قابل قبول نیست.
وی همچنین از برخورد قهر آمیز با فروشندگان و واحدهای صنفی به بهانه فروش اجناس قاچاق و بدون فاکتور انتقاد کرد و افزود: برخورد قهرآمیز با فروشندگان و واحدهای صنفی صرفا موجب شد تا قیمت کالاهای خارجی و قاچاق افزایش پیدا کند ضمن اینکه دود چنین برخورد قهر آمیزی فقط به چشم مصرف کنندگان رفت.

نظر شما چیست؟