اخبار لوازم خانگی

مذاکرات فیات و سامسونگ در خرید مگنتی مارلی متوقف شده است

ال کا ایران : ابتدای سال جاری گزارشی منتشر شد که خبر از مذاکرات سامسونگ برای خرید Magneti Marelli یکی از زیر مجموعه های تولید کننده قطعات خودرو شرکت فیات کرایسلر می داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در واقع مسئله ای که باعث شده سامسونگ به خرید امتیاز Magneti Marelli علاقمند شود، توانایی این شرکت در سیستم‌های روشنایی، سرگرمی و مخابراتی مگنتی مارلی است و ممکن است بخواهد کل شرکت را خریداری کند. شایعه شده بود در صورت نهایی شدن شدن مذاکرات، قرارداد این معامله با مبلغ 3 میلیارد دلار بسته شود.

از طرفی دیگر مدیر عامل فیات کرایسلر ضمن ابراز خرسندی نسبت به انجام این معامله موافقت شخصی خود را اعلام نمود؛ اما هنوز مذاکرات بین دو شرکت پایان نیافته و احتمالا تا پایان سال قراردادی بین آن ها تنظیم نمی شود چرا که اولویت سامسونگ در حال حاضر حل بحران حاصل از انفجارات گوشی نوت ۷ به جای بستن قراردادهای بزرگ است.

غول فناوری کره ای فعلا سخت مشغول یافتن راهی برای جبران خسارات حوادث پیش آمده گلکسی نوت7 است و به احتمال زیاد مراحل بعدی مذاکرات را به پایان سال موکول کند.

گویا مذاکرات فیات و سامسونگ برای شراکت در واحد قطعه سازی این خودروساز در حال حاضر متوقف شده و سامسونگ در حال حاضر با بحران گلکسی نوت که تاکنون حدود 5.3 میلیارد دلار به این شرکت ضرر مالی وارد کرده، دست و پنجه نرم می کند. گفته می شود هنوز سامسونگ و فیات درباره جزییات قرارداد و خرید تمام یا بخشی از شرکت هنوز به توافق نرسیده اند.

نظر شما چیست؟