اخبار لوازم خانگی

نصب برچسب قیمت بر روی کالاهای واحد صنفی اجباری است

رییس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته گفت: تمام واحدهای صنفی تحت نظارت خرازی فروشان ملزم به رعایت نصب برچسب قیمت کالاو همچنین صدور فاکتور معتبر هستند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسین دکمه‌چی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران بر نصب برچسب قیمت بر روی کالاهای موجود در واحدهای صنفی تاکید کرد و افزود: با صدور اطلاعیه ای به تمامی واحدهای صنفی اتحادیه اعلام شده که در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تمام کالاهای موجود در واحد صنفی باید دارای برچسب قیمت باشند و به هیچ عنوان بدون فاکتور و کاغذ خرید جنسی را به فروش نرسانند.

وی ادامه داد: تاکنون تمام واحدهای صنفی تحت نظارت اتحادیه خرازی فروشان از این قانون تبعیت کرده اند و تخلفی مشاهده نشده است.

دکمه‌چی همچنین با اشاره به حجم بالای واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور گفت: ما در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی تولید آنچنانی برای عرضه به مردم نداریم؛ بنابراین بهترین راهکار برای مدیریت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور آن است که شرکت هایی توانمند و بزرگ ایجاد شود که اجناس را از مبادی قانونی وارد و پس از تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت بهداشت راسا به مغازه داران عرضه کند.

نظر شما چیست؟