اخبار لوازم خانگی

بيش از هزار قلم لوازم خانگي در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامي کنگاور از کشف هزار و 400 قلم انواع لوازم خانگي قاچاق در بازرسي از يک کاميون به ارزش يک ميليارد و 176 ميليون ريال خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ حسين براري روز يکشنبه گفت: ماموران پليس آگاهي با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان از خبري پيرامون بارگيري و حرکت يک محموله ظروف آشپزخانه قاچاق به اين شهرستان مطلع شدند.

وي ادامه داد: ماموران با انجام يک عمليات ايست و بازرسي در ايستگاه شهيد زنگنه ( آخرين گلوگاه استان کرمانشاه) يک دستگاه کاميون حامل اين محموله را متوقف و در بازرسي از اين کاميون اين مقدار انواع ظروف آشپزخانه خارجي قاچاق را کشف کردند.

وي ارزش اين محموله کشف شده را يک ميليارد و 176 ميليون ريال بيان کرد و افزود: ماموران پليس در اين خصوص يک متهم را نيز دستگير کردند.

فرمانده انتظامي کنگاور بر مبارزه همه جانبه با کالاي قاچاق تاکيد کرد و هدف از اجراي اين طرح ها را افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان و همچنين رضايتمندي مسئولان شهرستان از پليس عنوان کرد و از شهروندان خواست با پليس همکاري کنند و در صورت مشاهده جرايم سريعا با تلفن 110 تماس بگيرند.

نظر شما چیست؟