اخبار لوازم خانگی

رصد بازار لوازم خانگی با بازرسی نامحسوس

رئیس اتحادیه لوازم خانگی از حضور بازرسان نامحسوس در بازار لوازم خانگی برای شناسایی عرضه کنندگان کالای قاچاق خبر داد.

admin | 8 سال قبل

محمدطحان پور با اشاره به اینکه بازرس های نامحسوس از دیروز در بازار امین حضور، شروع شده است افزود: بازرسان نامحسوس از اعضا صنف هستند که در صورت مشاهد کالای قاچاق گزارش آن را به اتحادیه ارائه می کنند.
وی با اشاره به ادامه بازرسی ها از بازار لوازم خانگی تا پایان سال تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده پس از صورتجلسه جمع آوری خواهد شد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی احتکار لوازم خانگی را شایعه اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند در صورت اطمینان از احتکار لوزام خانگی با شماره های 66717548 و 49 تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.
 
طحان پور با اشاره به اینکه در صورت احتکار لوازم خانگی کالا توقیف و جمع آوری می شود گفت: برخی از خانه های اطراف بازار امین حضور که به عنوان انبار استفاده می شود ممکن است احتکار اتفاق بیفتد.
 
وی با بیان اینکه بازرسی از بازار لوازم خانگی مقطعی نیست افزود: گزارش های ارسالی از بازار امین حضور مبنی بر کاهش کالای قاچاق در بازار لوازم خانگی است.
 

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اطلاع رسانی های انجام شده ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی در این مرحله از بازرس ها حضور مستقیم نخواهند داشت برای شناسایی کالای قاچاق فرم هایی تهیه شده که در نهایت در صورت مشاهده کالای قاچاق به سازمان تعزیرات برای جمع آوری ارسال می شود.

نظر شما چیست؟