اخبار لوازم خانگی

از کامپیوتر شخصی ArtPC Pulse به طور رسمی پرده برداری شد

چند هفته پیش سامسونگ تیزری تبلیغاتی از یک محصول جدید منتشر کرد که خبر از عرضه یک پی سی جدید شخصی در آینده ای نزدیک می داد. مدتی بعد صفحات مختلفی در سایت رسمی سامسونگ برای پیش خرید این محصول ایجاد شد که در آن تمام مشخصات ریز و درشت آن را شرح داده بود؛ حالا در نهایت این شرکت به تمامی شایعات پایان داد و به طور رسمی ArtPC Pulse را معرفی کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ظاهر استثنایی این دستگاه آن را تا حد زیادی منحصر به فرد نموده و به گفته سامسونگ این پی سی قصد دارد تا تصورات کهنه و سنتی از شمایل و عملکرد یک پی سی خانگی را به چالش بکشد.

پی سی ArtPC Pulse شبیه یک سیلندر استوانه ‌ای شکل بسیار شیک طراحی شده که یک نور چشمک زن منحصر به فرد زیبایی آن را دو چندان کرده و در حکم یک نوتیفیکیشن سفارشی سازی شده نیز عمل می کند.

این دستگاه با بدنه ای فلزی میزبان ششمین نسل از پردازنده های اینتل i5 و i7 در کنار یک رم 16 گیگابایتی، یک ترا بایت هارددیسک و256 گیگابایت حافظه از نوع SSD  خواهد بود.

در این پی سی مسئولیت انجام پردازش های گرافیکی بر عهده کارت گرافیک Radeon RX 460 است؛ علاوه بر موارد ذکر شده، در قسمت بالایی این دستگاه اسپیکر 360 درجه ساخت Harman/Kardon تعبیه شده که تجربه ای فوق العاده از صدای بی نظیر را ارائه می دهد.

در واقع این دستگاه مثل پی سی معمولی یک ماژولار کامل نیست اما کاربران را قادر می سازد تا هرچقدر که تمایل داشته باشند به صورت نامحدود اقدام به ارتقا سخت افزار آن بکنند.

نظر شما چیست؟