اخبار لوازم خانگی

جزئیات طرح مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در بازار رشت/ اجناس خارجی ۶۰ درصد بازار لوازم خانگی را پوشش داده است

ال کا ایران : رئیس اتحادیه لوازم خانگی رشت، گفت: درمرحله دوم مبارزه با کالای قاچاق، اگر کسی همچنان جنس قاچاق و بدون فاکتور داشته باشد، مبدا آن مشخص می شود و به سازمان تعزیرات معرفی و جریمه می شوند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عباس بهتاج  در خصوص اجرای مرحله دوم طرح مبارزه با لوازم خانگی قاچاق در بازار اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاق لوازم خانگی به مرور در حال بهتر اجرا شدن است.

وی با بیان اینکه این طرح در ابتدا بصورت کارشناسی نشده به مرحله اجرا درآمد، گفت: بر اساس پیگیری هایی که انجام شد در این مرحله با همکاری کارشناس های مربوطه، امور اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت باعث کم شدن تنش و ایجاد آرامش شد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی رشت ادامه داد: اعضای اتحادیه در منطقه ما همکاری لازم  و کافی را دارند و از خرید و فروش اجناس بدون فاکتور خودداری می کنند و با این روند امیدواریم قاچاق بطورکامل ازبین رود.

بهتاج بیان کرد: درمرحله دوم مبارزه با کالای قاچاق، اگر کسی همچنان جنس قاچاق و بدون فاکتور داشته باشد، مبدا آن مشخص می شود و به سازمان تعزیرات معرفی  و جریمه می شوند.

به گزارش دیار باران، وی با اشاره به کیفیت اجناس داخلی و خارجی، گفت: به نظر من جنس خارجی نسبت به تولیدات داخلی کیفیت بهتری دارد و حدود۶۰درصد از بازار لوازم خانگی  را پوشش داده  است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی رشت افزود: تولیدکنندگان باید یه مرحله ای برسند که اجناس با کیفیت بهتری تولید کرده و اختیار مردم قرار دهند.

نظر شما چیست؟