اخبار لوازم خانگی

تغییر در سیاست های سامسونگ؛ هر سال معرفی 1 پرچمدار

سامسونگ ممکن است در سال آینده سیاست معرفی محصولاتش را تغییر دهد. براساس گزارش پایگاه خبریNewsis به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تا سیاست های پیش رو در بازار موبایلی را تا حد زیادی تغییر داده و به کیفیت نسبت به کمیت بهای بیشتری بدهد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید سامسونگ به طور میانگین هر ساله دو اسمارت فون پرچمدار را روانه بازار می کند؛ سال هاست که در نیمه اول سال شاهد یک مدل جدید از سری گلکسی S هستیم و در نیمه دوم یک فبلت گلکسی نوت جدید پرده برداری می شود. حالا گفته می شود سامسونگ قصد تغییر استراتژی خود را داشته و هر ساله تنها یک پرچمدار را روانه بازار کند.

بدیهی است برنامه فشرده سامسونگ در انتشار محصولات جدید، کیفیت دستگاه های تولید شده را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگرهر سال یک مدل جدید از هر خط تولید روانه بازار شود، تیم تولیدی این شرکت فرصت کافی برای انجام تست و آزمایشات دقیق بر روی محصول در مراحل آماده سازی دارد.

با این حال نمی توان به طور صد در صد گفت تعجیل برای پیشی گرفتن از رقیبان تنها دلیل شکست سامسونگ در تولید ناموفق گلکسی نوت7 بود.

یکی از مقامات رسمی شرکت های همکار سامسونگ می گوید: “غول فناوری کره ای هنوز تامین کنندگان خود را از برنامه تغییر استراتژی برای برکناری معرفی دو پرچمدار در یک سال باخبر نکرده است؛ اگر این خبر صحت داشته باشد، درآمد تامین کنندگان را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد.

در حال حاضر هنوز هیچ کدام از شایعات به طور رسمی تایید نشده است. غول فناوری کره ای گزینه های متعددی پیش رو دارد؛ به طور مثال یک برند تجاری جدیدی را راه اندازی کند اما به نظر می رسد تغییر شکل راهبردی در برنامه معرفی محصولات موثر تر باشد.

نظر شما چیست؟