اخبار لوازم خانگی

فیس بوک مسنجر برای ساعت Gear S3 منتشر می شود

پیام رسان Facebook Messanger به زودی برای نسخه LTE ساعت Gear S3 منتشر می شود

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کاتالوگ اپلیکیشن های موجود برای ساعت های هوشمند سامسونگ همچنان در حال گسترش است. اپلیکیشن های Uber و توییتراز زمان عرضه ساعت های Gear S2 در سال گذشته برای این اسمارت واچ ها منتشر شدند؛ همچنین اپلیکیشن اسپاتیفای همراه با معرفی Gear S3 در این ساعت ها عرضه شد.

غول فناوری کره ای در نظر دارد تا اپ Facebook Messenger را برای ساعت Gear S3 منتشر کند. این عرضه ممکن است در نتیجه همکاری نزدیک سامسونگ با فیس بوک صورت گیرد.

اخیرا تصویری بدست آمده که نشان میدهد اپلیکیشن Facebook Messenger به زودی قابل اجرا بر روی نسخه LTE ساعت هوشمند Gear S3 خواهد بود. گفته می شود این اپلیکیشن ابتدا در کشور مالزی راه اندازی خواهد شد، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه آن در بازار کشورهای دیگر در دسترس نیست.

ظاهرا، این اپلیکیشن کاربران را قادر می سازد تا از طریق این برنامه به دوستان فیس بوکی خود دسترسی رایگان داشته باشید. این بدان معنی است که اپراتورها هیچ هزینه ای در قبال دیتاهایی که توسط صاحبان گیر اس3 نسخه LTE برای اتصال به اپ فیس بوک مسنجر مصرف می شوند، دریافت نمی کنند.

البته طی سال های گذشته فیس بوک و سامسونگ همکاری هایی در زمینه ارائه فناوری واقعیت مجازی برای رسانه های جمعی با استفاده هدست واقعیت مجازی Gear VR داشتند.

نظر شما چیست؟