اخبار لوازم خانگی

مبارزه با قاچاق کالا در مرزها در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

ال کا ایران : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مبارزه با قاچاق کالا باید مبادی ورودی کالا به کشور کنترل شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  محمود بهمنی افرود: ورود کالای قاچاق به کشور به ضرر اقتصاد است و تاکنون آسیب های زیادی به تولید و صنعت کشور وارد کرده ؛ لذا در مبارزه با قاچاق کالا باید جدی تر و اصولی تر عمل کرد.

وی ادامه داد: ورود کالای قاچاق به کشور باید در مرزها کنترل شود چون زمانی که حجم بالای کالای قاچاق به کشور وارد و در همه جا توزیع شد،  جمع آوری و کنترل آن بسیار مشکل است؛  از این رو جلوگیری باید برنامه جلوگیری از ورود کالا به کشور در مرزها در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم تهران  در  مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ورود کالای قاچاق هزینه کشور را بالا برده و به ازای کالایی که وارد کشور می شود، ارز از کشور خارج شده و تولید ، صنعت و اقتصاد کشور در معرض خطر قرار گرفته است.

بهمنی با تاکید برای اینکه گمرگ کشور باید مجهزتر و اصولی تر با ورود کالا به کشور برخورد کند، افزود: سیستم گمرگات باید به تجهیزات مدرن امروزی و سیستم ایکس ری مجهز باشد به طوری که اقدامات گمرک بتواند تمام مرزهای کشور را پوشش دهد .

نظر شما چیست؟