اخبار لوازم خانگی

کشف محموله لوازم خانگي قاچاق در اراک

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: در عمليات ماموران پليس آگاهي استان، محموله سه ميليارد و 500 ميليون ريالي کالاي لوازم خانگي قاچاق شناسايي و متوقف شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ “يوسف سپهوند”  در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان در راستاي مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق ، موفق به شناسايي يک محموله کالاي قاچاق شدند.

وي با اشاره به اينکه ماموران طي عملياتي غافلگيرانه، يک دستگاه کاميون حامل لوازم خانگي قاچاق را در سطح محورهاي مواصلاتي شهرستان اراک شناسايي و متوقف کردند ، افزود:   در بازرسي از اين خودرو تعداد 102 دستگاه ماشين ظرفشويي ، 51 دستگاه ماشين لباسشويي ، 55دستگاه جاروبرقي و نيز دو دستگاه اتوپرس قاچاق کشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه بنابر نظر کارشناسان ارزش کالاهاي مکشوفه سه ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شد، تصريح کرد: اين محموله از يکي از شهرهاي مرزي کشور بارگيري و در حال انتقال به تهران بود.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي بيان داشت: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکي از سوي راننده، متهم پس از تشکيل پرونده در راستاي سير مراحل قانوني، به دستگاه قضائي معرفي شد.

سرهنگ سپهوند در پايان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه، توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه فوريت هاي 110 به اطلاع پليس برسانند تا در اسرع وقت با هنجارشكنان برخورد قاطع و قانوني صورت پذيرد.

نظر شما چیست؟