اخبار لوازم خانگی

کشف 2 محموله قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 2 محموله قاچاق اسباب بازی و لوازم خانگی به ارزش 6 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار غلامعباس غلامزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان جهت قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان لردگان طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور یاسوج – لردگان به اجرا گذاشتند.
وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات ایست و بازرسی در این محور یک دستگاه کامیون کشنده حامل اسباب بازی مکانیزه و غیر مکانیزه قاچاق را کشف کردند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو 14هزار و 845 عدد انواع اسباب بازی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات جداگانه دیگر در محور لردگان به بروجن سه دستگاه اتوبوس مشکوک به حمل کالای قاچاق متوقف و از این خودروها تلویزیون، یخچال، البسه مردانه، زنانه و نوشیدنی به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و سه نفر در این راستا دستگیر شدند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از مردم خواست هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا را از طریق ارسال پیامک به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.
محور مواصلاتی بروجن – لردگان – یاسوج از مهمترین محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری است که به عنوان محور ترانزیتی فلات مرکزی به جنوب کشور تبدیل شده است.

نظر شما چیست؟