اخبار لوازم خانگی

تخفیف چشم گیر سامسونگ در فروش پرچمدار بعدی

سامسونگ در حال آماده سازی برنامه ای برای جبران خسارت مشتریان گلکسی نوت7 است

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کاربرانی که آخرین مدل از سری گلکسی نوت را خریداری کردند، از شرایط پیش آمده رضایت ندارند؛ چرا که مجبور شدند چندین بار به فروشگاهی که دستگاه را از آن خریداری کرده مراجعه نموده که یا نسخه ایمن دستگاه را بگیرند یا آن را با دستگاه دیگری تعویض و یا اینکه دستگاه را تحویل داده و یا پول خود را باز پس گیرد. عده ای نیز با مراجعه به دادگاه برعلیه سامسونگ پرونده های شکایت تنظیم کردند.

حالا به گزارش منابع خبری کره جنوبی سامسونگ به فکر ایجاد یک برنامه جدید برای جبران خسارات وارده ناشی از انفجارهای گلکسی نوت7 به مشتریان افتاده است.

گفته می شود سامسونگ قصد دارد به کاربرانی که گلکسی نوت7 را خریداری کرده بودند، در خرید پرچمدار سال بعدی خود تخفیف نقدی ویژه ای را در نظر بگیرد. این منبع آگاه مشخص نکرده که تخفیف به کدام دستگاه تعلق می گیرد و می تواند هم شامل گلکسی نوت8 و یاگلکسی اس8 باشد.

هنوز مشخص نیست سامسونگ در خرید پرچمدار بعدی تا چه میزان تخفیف دهد؛ البته اگر این شرکت قصد انجام این کار را داشته باشد؛ چرا که غول فناوری کره ای هنوز هیچ گونه نظر رسمی درباره این شایعه اظهار نکرده است.

تخفیف در ارائه پرچمدار بعدی بهترین شیوه برای ابراز تعهد و مشتری مداری به کاربران و اهمیت به نیازهای آنان است. قربانی کردن بخش عظیمی از سودی که قرار است پرچمدار بعدی در اختیار عده ای ازمشتریان قرار دهد، اطمینان و رضایت آن ها را برای وفادار ماندن به سامسونگ دو چندان می کند.

نظر شما چیست؟