اخبار لوازم خانگی

سامسونگ درصدد گسترش خط تولید نمایشگرهای بزرگ

بخش Samsung Display برای برآورده سازی تقاضای رو به رشد نمایشگرهای بزرگ تولید آن ها را افزایش می دهد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بدنبال افزایش میزان تقاضای پنل های بزرگ نمایشگر تبلیغاتی در اندازه های بزرگ، واحد Samsung Display دست به راه اندازی یک خط تولید انحصاری نموده که برای تولید پنل ها اختصاص داده شده است.

بازار نمایشگرهای تجاری در مقیاس بزرگ طی چند سال گذشته به طور مستمر در حال گسترش است. پیش بینی می شود با رشد 22 سالانه از 5.8 میلیارد دلار در سال 2016 به 12.7 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یابد.

پنل های نمایشگر بزرگ ابتدا به منظور نمایش اطلاعات و محتواهای تجاری، دیوارهای ویدیویی، برد های هوشمند تعاملی و برای مقاصد تجاری استفاده می شد.

درخط تولید جدید این کمپانی پنل هایی با ضخامت کمتر از 1.7 میلیمتر و  با شدت نور حدود 5000 یکا تولید خواهد شد. این پنل به منظور ارائه تصاویری شفاف تر و وضوح تصویر فوق العاده بالا با صرفه جویی در مصرف انرژی طراحی شده است.

سامسونگ همچنین به تازگی وب سایت جدیدی را راه اندازی کرده که از طریق آن اطلاعاتی درباره مشخصات محصولات به مشتریان بالقوه و احتمالی خود در سراسر جهان ارائه می دهد.

یانگ او سئونگ، رییس بخش بازاریابی LCD اظهار داشت این پورتال های ارتباطی PID جدید، در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به اطلاعات مهم که فرآیند تصمیم گیری مشتریان را سهولت می بخشد را پیش روی مخاطبانش قرار می دهد.

نظر شما چیست؟