اخبار لوازم خانگی

۷۳۵ متهم به قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: در نیمه نخست امسال ۷۳۵متهم به قاچاق کالا در این استان دستگیر شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسین بهمنی در نشست کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در نیمه نخست امسال کالاهای قاچاق به ارزش 132 میلیارد ریال کشف که در این زمینه 901 پرونده تشکیل و 735 نفر نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول سال 94، 115 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 871 پرونده تشکیل و 662 نفر دسگیر شدند عنوان کرد: در مجموع در سال گذشته 120 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و در این زمینه یک هزار و 820 پرونده تشکیل و یک هزار و 420 نفر نیز دستگیر شدند.

بهمنی ابراز کرد: برای شناسایی کالاهای قاچاق و برخورد بهتر شناسه کالا به صورت بارکد روی 4 کالای اسای در استان شامل پوشاک، سیگار، موبایل و لوازم برقی – خانگی درج می‌شود و در مراحل بعد نیز شامل سایر کالاها می‌شود.

به گزارش تسنیم، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه‌ و بویراحمد افزود: 120 انبار در استان برای نگهداری کالاهای قاچاق مکشوفه شناسایی شده که این موضوع باید به مرکز اعلام تا در سامانه ثبت شود تا در صورت ورود کالا نوع و میزان در کمترین زمان ممکن برای تعیین تکلیف آن‌ها که آیا منهدم و یا به خزانه برود، ثبت شود.

بهمنی با اشاره به کشف تجهزات دریافت از ماهواره اظهار داشت: 2 هزار و 134 دستگاه تجهزات دریافت از ماهواره کشف شده در استان امسال طبق قانون به مرکز کشور ارسال کردیم.

نظر شما چیست؟