اخبار لوازم خانگی

۳ محموله کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳محموله کالای قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون تومان در استان کشف و ۶نفر نیز دستگیر شدند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار غلامعباس غلامزاده در گفت‌و‌گو با تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی برسوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای حمل کالای قاچاق موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 15 فرخشهر در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این خودرو 5518 عدد قرص متادون، 5 هزار قرص دیفنوکسیلات، 90 عدد قرص روبنفن و 60 عدد قرص بوپرنورفین قاچاق به ارزش صد میلیون تومان کشف و 2 نفر نیز دستگیر شدند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: محموله دیگر کالای قاچاق در محور لردگان ـ بروجن به ارزش 200 میلیون تومان از 3 دستگاه اتوبوس کشف شد.

وی افزود: مأموران طی عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان ـ بروجن 3 دستگاه اتوبوس مشکوک به حمل کالای قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق خارجی شامل تلوزیون، یخچال، البسه مردانه و زنانه، نوشیدنی، پودر قهوه، خمیردندان فاقد اسناد گمرکی به ارزش 200 میلیون تومان کشف و 3 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

غلامزاده با اشاره به کشف محموله اسباب‌بازی قاچاق در محور لردگان ـ یاسوج گفت: محموله اسباب‌بازی قاچاق پس از عملیات ایست و بازرسی در محور یاسوج ـ لردگان به ارزش 400 میلیون تومان از یک دستگاه کامیون کشنده کشف شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو 17 هزار و 845 عدد انواع اسباب بازی مکانیزه و غیرمکانیزه خارجی فاقد اسناد گمرکی کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: قاچاق ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد که نیروی انتظامی با قاطعیت با آن‌ها برخورد قانونی خواهد کرد.

غلامزاده تصریح کرد: قاچاق کالا تأثیر مستقیمی بر جامعه دارد و سبب افزایش بیکاری جوانان، از بین رفتن تولیدات داخلی، افزایش تکدی‌گری و آسیب‌های اجتماعی دیگر می‌شود.

نظر شما چیست؟