اخبار لوازم خانگی

تبلت Galaxy Tab A 10.1 با قلم S Pen وارد بازار می شود

ال کا ایران : سامسونگ حدود 1 ماه پیش در کره جنوبی از نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A مجهز به قلم S Pen پرده برداری کرد. این تبلت تماما شبیه نسخه فعلی Tab A موجود در بازار است با این تفاوت که Galaxy Tab A 10.1 به قلم S Pen تجهیز خواهد شد که پیشتر سامسونگ آن را همراه با فبلت نگون بخت گلکسی نوت7 معرفی کرده بود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ امروز به طور رسمی خبر از عرضه تبلت Galaxy Tab A 10.1 مجهز به قلم S Pen در ایالت متحده در هفته آینده داد. این تبلت مجهز به نمایشگری 10.1 اینچی با کیفیت 1920 x 1200، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7870 با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز است که با ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره ‌سازی قابل ارتقا از طریق درگاه microSD جفت شده است. دو لنز پشت و جلو 8 و 2 مگاپیکسلی بخش دوربین این دستگاه را تشکیل داده که قدرت خود را از اندروید 6 می گیرد و با یک باتری 7300 میلی‌آمپری همراه شده است.

قلم S Pen تمام قابلیت هایی را که در گلکسی نوت7 اجرا می کرد را نیز بر روی این تبلت انجام خواهد داد. سامسونگ در حال حاضر تنها نسخه وای فای Galaxy Tab A 10.1 را در ایالت متحده عرضه کرده و هنوز خبری از عرضه مدل سلولار این تبلت در دست نیست. از تاریخ 28 اکتبر تبلت Galaxy Tab A 10.1 مجهز به قلم S Pen با قیمت 349 دلار روانه بازار آمریکا خواهد شد.

نظر شما چیست؟