اخبار لوازم خانگی

گلکسی اس8 اولین اسمارت فون مجهز به حسگر تشخیص اپتیکال اثر انگشت

انتظار می رود سامسونگ چندین سخت افزار جدید را همراه با گلکسی اس8 معرفی کند. اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد پرچمدار بعدی سامسونگ به معنای واقعی فول اسکرین خواهد بود چرا که پنل آن کاملا بدون حاشیه بوده و سطح موبایل تماما به نمایشگر اختصاص یافته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا شایعاتی از کشور چین شنیده می شود که براساس آن گفته می شود گلکسی اس8 اولین اسمارت فون در دنیا خواهد بود که به تکنولوژی تشخیص اثر انگشت انگشت اپتیکال تجهیز خواهد شد.

سامسونگ با وجود این فناوری دیگر نیاز نیست یک سنسور اثر انگشت را در زیر دکمه هوم تعبیه کند. پیشتر شاهد شایعاتی در مورد یکپارچه سازی اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر اس8 بودیم.اما اسکنر اثر انگشت اپتیکال می تواند انگشت کاربر را از زیر صفحه شیشه ای و یا حتی از روی کیف محافظ دستگاه شناسایی کند.

این قابلیت هنوز بر روی هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده در نتیجه اس8 اولین اسمارت فونی خواهد بود به این فناوری که به مراتب دقیق تر و سریع تر از سنسور تشخیص اثرانگشت مافوق صوت است تجهیز می شود.

گفته می شود در حال حاضر میزان تولید قطعات این سنسور به اندازه کافی نیست، اما از آنجایی که گلکسی اس8 حداقل تا سه ماه دیگر معرفی نمی شود، سامسونگ زمان کافی  برای تولید انبوه این سنسورها دارد.

نظر شما چیست؟