اخبار لوازم خانگی

ثابت ماندن قیمت بخاری در سال 95/ فروشگاه های اینترنتی مزاحم اصناف کشور هستند

ال کا ایران : رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد سال از ثابت ماندن قیمت بخاری در سال جاری خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحانپور  با اشاره به صحبت های وزیر صنعت،معدن و تجارت در سال 93 مبنی بر با کیفیت شدن کالاهای تولید داخل گفت: برخی کالاها مانند یخچال و اجاق گازهای تولید کارخانه ها با رشد قابل قبولی از نظر کیفیت در این کالاها روبه رو بوده ایم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران افزود: در گذشته هم تولیداتی مانند کولر و آبگرم کن ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند که در ادامه هم روند خوبی را در این 2سال طی کرده اند.
 
وی در ارتباط با شروع فصل سرد سال و افزایش تقاضا برای خرید بخاری در کشور گفت: در سال جاری هیچ گونه افزایش قیمتی برای این محصول شاهد نخواهیم بود البته که به دلیل مازاد تولید در کشور و پایین بود تقاضا برای این محصول در برخی کارخانه ها شاهد افت قیمت هم هستیم.  

طحانپور ادامه داد: واحد های تولید بخاری برقی در شرایط کنونی که با مازاد عرضه روبه رو هستند باید با تولید محصولات با کیفیت بالا و گرید A باید به سمت صادرات حرکت کنند.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان این که کالاهایی که در مناطق آزاد توسط برخی مردم خریداری می شود از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار نیستند، گفت: کالاهایی که در مناطق آزاد و برخی شهر های مرزی عرضه می شود به علت نداشتن خدمات پس از فروش مناسب در کشور  کالا هیچ گونه پشتیبانه ای ندارد و در صورت بروز مشکل باید آن را کنار گذاشته و برای خرید کالای جدید اقدام کنند.
 
به گزارش میزان، وی اظهار کرد:محصولاتی که در داخل کشور تولید می شود به مراتب از خدمات پس از فروش بهتری از کالاهای تولید شده در خارج از کشور برخوردار هستند.
 
طحانپور با اشاره به گسترش فروش لوازم خانگی از طریق فروشگاه های اینترنتی گفت: اتحادیه لوازم خانگی هیچ گونه نظارتی بر عرضه این کالاها نداشته و اطلاعات دقیقی از کالاهای عرضه شده در اختیار اتحادیه قرار ندارد اما نکته ای که حائز اهمیت این است که بسیاری از این فروشگاه ها پس از فروش کالا به متقاضی از پشتیبانی محصول عرضه شده سر باز می زنند از طرفی دیگر این فروشگاه های مجازی با پرداخت نکردن مالیات و مزاحمت برای واحد های صنفی در مسیر رشد این واحدها موانع زیادی ایجاد می کنند.

نظر شما چیست؟