اخبار لوازم خانگی

ژنوا نسل دوم یک اعتبار 65 ساله در صنعت لوازم خانگی

ژنوا در واقع نسل دوم یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی ایران است که توسط کمیلیان پسر، وارد عرصه رقابت با بزرگان صنعت لوازم خانگی در بازار ایران شده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ژنوا در واقع نسل دوم یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی ایران است که توسط کمیلیان پسر، وارد عرصه رقابت با بزرگان صنعت لوازم خانگی در بازار ایران شده است.

محمد کمیلیان فرزند کمیلیان بزرگ بازار لوازم خانگی ایران با 65 سال سابقه است که اعتبار پدر را یدک می کشد و با یک تیم جوان و پر انگیزه می خواهد به اعتبار پدر بیفزاید.

“فروزان” نام آشنای برند لوازم خانگی در ایران است که در آن زمان اجاق گاز های تولید شده با نام این برند به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می گردید و از  سهم خوبی از بازار نیز بهره می برد.بعد از انقلاب این شرکت به تولید یخچال فریزرهای فروزان نیز روی آورد و به دنبال آن صنعت یخچال سازی ایران نیز تحت پوشش این برند قرار گرفت.

محمد کمیلیان در خصوص کارخانه فروزان به خبرنگار ال کا ایران گفت : پنج سال پیش کارخانه فروزان را تعطیل کردیم و به دنبال یک شروع جدید در عرصه صنعت لوازم خانگی، قدم در این راه گذاشتیم.

وی در ادامه افزود : تاسیس ژنوا بر اساس یک تفکر فکری جدید در صنعت لوازم خانگی اتفاق افتاد که رسالت آن تولید کالای با کیفیت و متنوع، خدمات پس از فروش عالی و قیمت مناسب بود و در طی این پنج سال بر اساس همین طرز تفکر پیش رفته ایم.

مدیرعامل ژنوا در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص علت انتخاب این نام بیان داشت : هدف های ژنوا بسیار بزرگ طراحی شده  بر همین اساس در انتخاب نام برند سعی کردیم هوشمندانه عمل کنیم.ما قصد داریم به واسطه ی تولیدات متنوع لوازم خانگی و البته با کیفیت به بازار بین المللی راه پیدا کنیم و در نتیجه به دنبال نامی بودیم که در آواهای خارجی دلنشین باشد.بر همین اساس نام ژنوا را انتخاب کرده ایم و فکر می کنیم در انتخاب نام برند موفق عمل کرده ایم.

کمیلیان با ابراز رضایت از وضعیت اجرایی نمایشگاه گفت : ژنوا برای بار دوم است که در این نمایشگاه حضور داشته چرا که برندهایی که در این نمایشگاه حضور دارند بسیار فعال تر و صاحب نام تر از برندهای شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی می باشند.

مدیرعامل ژنوا در خصوص نوع واردات قطعات جهت تولید محصول در ایران را قانونی اعلام کرد و به خبرنگار ال کا ایران گفت : تمامی قطعات توسط شرکت ژنوا از مبانی قانونی وارد کشور شده و مراحل قانونی آن کاملا طی می شود چرا که ما اعتقاد داریم این امر سبب بهبود کسب و کار جامعه نیز می شود.

وی در ادامه با گلایه از ورود کالاهای قاچاق به بازار ایران بیان داشت : طرح مبارزه با کالای قاچاق بسیار خوب و به موقع بود که باید از اتحادیه و دولت تشکر کرد.چرا که اگر از دید کلان به این موضوع نگاه کنیم درخواهیم یافت که اثرات مثبت بیشتر آن در دراز مدت بر صنعت لوازم خانگی و در نتیجه تولیدکنندگان داخلی مثل ما اثر خواهد گذاشت.

وی در پایان با اشاره به تعداد بنکداران عرضه کننده لوازم خانگی ژنوا در ایران اشاره کرد و گفت : در حال حاضر بیش از 40 بنکدار درجه یک در حال عرضه محصولات ژنوا می باشند که تعداد آن هر روز در حال افزایش است اما مهمتر از آن خدمات پس از فروش شرکت می باشد که به واسطه همکاری با بنکداران با سابقه و امین در صورت بروز مشکل برای محصول از طریق شماره تماس 5 رقمی گارانتی به رفع مشکل خواهیم پرداخت.

نظر شما چیست؟