اخبار لوازم خانگی

تمامی نهادها در اجرای طرح مبارزه با قاچاق همکاری می کنند/ عده ای به دنبال منافع شخصی خود هستند

طحان پور، در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید شهاب از تعامل مناسب اتحادیه با تمامی نهادها در زمینه طرح مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از «میهن صنعت»، محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با رد شایعه های به وجود آمده نسبت به کم کاری برخی نهاد ها در طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت: تعامل بسیار مناسبی در اجرای طرح  با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت و معدن و سازمان تعزیرات وجود دارد و مبارزه با قاچاق کالا به طور کامل انجام خواهد شد و همگی مصمم هستند تا این طرح به انجام برسد.

وی در حاشیه رونمایی از تلوزیون جدید شهاب به خبرنگار میهن صنعت گفت: هر کسی که ایرانی باشد و کشور خود را دوست داشته باشد و بخواهد ایجاد شغل در کشور وجود داشته باشد در این زمینه کمک خواهد کرد.شاید برخی ها منافع شخصی دارند که نخواهند در این زمینه همکاری داشته باشند، اما اتحادیه لوازم خانگی با قدرت پیگیر اجرای طرح خواهد بود حتی اگر کسی کمک نکند.

خوشبختانه تیمی یک دست متشکل از اتحادیه لوازم خانگی، ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز، تغزیرات حکومتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است که تا پایان این روند ادامه خواهد داشت.

طحان پور در خصوص خبر افزایش قیمت محصولات لوازم خانگی و همچنین کاهش تولید کارخانجات لوازم خانگی گفت: برخی افراد سودجو وجود دارند که به دنبال منافع خود هستند و با شایعه پراکنی و اعلام قیمت های غلط و غیر معقول به دنبال رسیدن اهداف خود هستند. خوشبختانه با برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی و حضور مردم در نمایشگاه مشخص شد که تمامی این خبرها کذب محض بوده است.

طحان پور از ارائه قیمت رسمی و صحیح تولید کنندگان خبر داد و بیان داشت به زودی در هفته های آتی تمامی قیمت های کارخانجات و با سربرگ خود شرکت ها در وب سایت اتحادیه لوازم خانگی قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟