اخبار لوازم خانگی

تنها افراد بالادستی توانایی هدایت کالای قاچاق به کشور را دارند

ال کا ایران : دبیر و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف بجنورد گفت: کالای قاچاق با کشتی و کانتینر وارد کشور می شود؛ بنابر این دست هایی در پشت پرده بر هدایت قاچاق به کشور نظارت دارند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زین العابدین جفاکش ضمن تقدیر از اقدام دولت در واگذاری طرح برخورد با قاچاق کالا  در سطح عرضه به اتاق اصناف ایران گفت: عمده کالاهای قاچاق از مبانی رسمی و با کانتینر و کشتی وارد کشور می شود بنابراین مبارزه با قاچاق باید از مبدا واردات کالا صورت گیرد.

وی در ادامه به دست های پشت پرده قاچاق کالا در کشور اشاره کرد و افزود: این مسئله مورد تایید همگان است که صرفا اشخاصی بالادستی توانایی هدایت کالای قاچاق به کشور را دارند؛  اشخاصی که از نفوذ و قدرت قابل توجهی در کشور برخوردار باشند.

جفاکش همچنین با اشاره به این که بخش اعظمی از کالاهای قاچاق در روزبازارها عرضه می شود، گفت: حجم قاچاق کالا به کلان شهر تهران به قدری رشد و گسترش پیدا کرده که هم اکنون کالای قاچاق از تهران به بسیاری از شهرستانها توزیع و ارسال می شود.

دبیر اتاق اصناف بجنورد متذکر شد: بر اساس قانون، تمام واحدهای صنفی ملزم هستند  که در قبال اجناس خریداری شده ، فاکتور خرید و اسناد معتبر دریافت کنند.

نظر شما چیست؟