اخبار لوازم خانگی

حذف بیش از ۹۰ هزار برنامه از Store مایکروسافت در ایتالیا

اوایل سال میلادی بود که مایکروسافت به سازندگان برنامه هایی که در Store ارایه شده بود اعلام کرد که باید با به روز رسانی اطلاعات و برنامه های خود، از سیستم جدید دسته بندی برنامه ها بر اساس سن و تاریخ تولد کاربران پشتیبانی کنند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از کلیک، برنامه نویسانی که مشغول به فعالیت در حوزه تولید برنامه برای این سیستم عامل یونیورسال هستند، وظیفه دارند تا به پرسش هایی خاص در زمینه دسته بندی بر اساس سن و سال کاربران و وضعیت قانونی کشور خود پاسخ دهند.

بر اساس اطلاعاتی که امروز منتشر شده، مایکروسافت مدتی است که حذف برنامه هایی که از این قانون پیروی نمی کنند را آغاز کرده است. در روزهای اخیر بیش از ۹۰ هزار برنامه تنها از Store ایتالیایی حذف شده است.

در روز ۲۶ سپتامبر امسال، تعداد برنامه های Store ایتالیایی مایکروسافت به ۳۲۹ هزار برنامه می رسید که حالا با تغییر سیاست مایکروسافت، این تعداد با کاهشی ۹۰ هزار تایی روبرو شده و به ۲۳۹ هزار برنامه رسیده است. این مقدار تقریبا برابر با کاهشی ۲۷% است که تنها در Store یک کشور خاص صورت گرفته است.

کاهشی این‌چنینی می تواند نشانه ای بد برای مایکروسافت باشد که این روزها حداقل در بخش موبایل خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. هرچند باید در نظر گرفت که اغلب این برنامه ها، از جمله برنامه هایی به حساب می آیند که مدت هاست به روز رسانی دریافت نکرده‌اند و توسط سازنده و برنامه نویس به حال خود رها شدند. باید دید تغییرات جدید مایکروسافت، چه تأثیری روی کیفیت و کمیت برنامه های موجود در Store می گذارد.

نظر شما چیست؟