اخبار لوازم خانگی

تاثیرات مثبت حضور در نمایشگاه و تعامل بین مدیران ارشد و مصرف کنندگان

مجموعه هلدینگ خانه سپید مشرق زمین به عنوان یک تولید کننده ی لوازم خانگی که در حال حاضر برای بسیاری از شرکت های داخلی لوازم خانگی در حال تولید کالا می باشد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه هلدینگ خانه سپید مشرق زمین به عنوان یک تولید کننده ی لوازم خانگی که در حال حاضر برای بسیاری از شرکت های داخلی لوازم خانگی در حال تولید کالا می باشد.

حامد حدادی معاون فروش و بازرگانی خانه سپید مشرق زمین در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران عنوان کرد : امسال در پنجمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی با برند دافتن (ِ(Duften به نمایشگاه آمده ایم و لازم به ذکر است که در طی این چند سال به سطح کیفی بسیار خوبی رسیده ایم و تا به امروز برای 27 برند لوازم خانگی کالاهایی نظیر ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، اسپیلت و تلویزیون تولید کرده ایم.

حدادی با ابراز رضایت از عملکرد اتحادیه بیان داشت : به واقع مدیریت محمد طحان پور در راس اتحادیه تاثیر به سزایی در پویایی چند وقت اخیر صنعت لوازم خانگی داشته است.نمونه اش طرح مبارزه با کالای قاچاق و پیگیری های مجدانه اتحادیه در اجرای دقیق این طرح، خود گواه عملکرد مثبت محمد طحان پور بوده است.

وی ادامه داد : نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد و خدارو شکر شرایط نمایشگاه از هر لحاظ برای گروه هلدینگ خانه سپید مشرق زمین ایده آل بود.از یاد نبریم که در شرایط تحریم و ورود کالاهای قاچاق بازار عرضه لوازم خانگی در شرایط آشفته و نابسمانی به سر می برد که تاثیرات آن در افزایش قیمت کالا و رکود در بازار عرضه و خرید نمایان شد.

خداروشکر سیاست های کلان دولت و همچنین جدیت اتحادیه لوازم خانگی در طرح جمع آوری کالای قاچاق باعث شد تا ثبات به بازار کالا برگردد و ما نیز در این نمایشگاه کالاهای خود را با قیمت گذشته عرضه کنیم.

وی در پایان افزود : هدف از برگزاری نمایشگاه های اینچنین، عرضه محصول و بازدید مصرف کننده از کارخانجات تولیدی و برندهای واردکننده است که در طول سال به دلیل پراکندگی کارخانه ها و نمایندگی مرکزی برند ها، تعامل مدیران ارشد و مصرف کننده ممکن نیست.پنجمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی فرصت خوبی بود که به حرف های مصرف کنندگان گوش دهیم و از نظرات و انتقادات آنها نیز در ادامه مسیر تولید، استفاده کنیم.

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • آرمان | 22 فروردین 1400 در 3:38 ق.ظ

    نمایندگی دافتن تو مازندران کجاست شماره ای ادرسی اصلا تو ایران کجاعه نگه دارنده در ماشین لباسشویی شکست