اخبار لوازم خانگی

سامسونگ 6 لوازم جانبی جدید را معرفی می کند

سامسونگ لوازم جانبی خود را به صورت انحصاری در ماه نوامبر عرضه می کند

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گویا سامسونگ هنوز هم پس از بحران هایی که پشت سرگذاشته، بیکار ننشسته و نه تنها سخت مشغول توسعه دستگاه های موبایلی جدید است بلکه قرار است تجربه جدیدی از کاربری با لوازم جانبی پیشرفته را در اختیار کاربران قرار دهد.

اخیرا غول فناوری کره ای حدود 6 لوازم جانبی جدید را در سایت رسمی این شرکت در کره بصورت آنلاین موجود نموده که قرار است در ماه نوامبر در سراسر جهان عرضه شود.

این لوازم جانبی شامل یک اسپیکر بی سیم Wireless Speaker Bottle خواهد بود که با صدای فراگیر 360 درجه ای که ارائه می دهد که تمام لوازم منزل شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این دستگاه که مجهز به شارژر بی سیم خواهد بود که به لطف سنسور حساس به حرکت هنگام تکان دادن تغییر رنگ می دهد و هنگام پخش موسیقی نور را تنظیم می کند.

اسپیکر بی سیم سامسونگ قابل کنترل توسط نرم افزار انحصاری Lux Manager سامسونگ خواهد بود.


 

شارژر بی سیم Battery Pack Kettle سامسونگ قابلیت شارژ همزمان اسمارت فون و اسپیکر بی سیم را دارد که در دو مدل مجهز به باتری های 5,100   و 10،200  میلی آمپر ساعتی و با طراحی سبک و کاربردی عرضه خواهد شد.

در طراحی این شارژ استندی به کار گرفته شده که اسمارت فون شما را به صورت ایستاده نگه می دارد و امکان تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را در حین فرآیند شارژ شدن دستگاه برای کاربران فراهم می کند.

شارژر Battery Pack Kettle می تواند پس از همگام سازی با یک دستگاه جدید سامسونگی به نام  USB LED Light به عنوان یک فانوس و یا دستگاه نورپردازی نیز عمل کند.

از دیگر لوازم جانبی جدید سامسونگ می توان به اسپیکر بی سیم Wireless Speaker Scoop و هدفون های مستطیل شکل اشاره نمود. اسپیکرهای بی سیم  Scoop که حدود دو ماه پیش از فیلتر گواهینامه FCC با موفقیت گذشت یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است در هنگام رفتن به پیک نیک و مکان هایی از این دست به کارتان می آید. 

هدفون های مستطیل شکل  In-Ear با طراحی شیک فلزی، تجربه صدای با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کاربر می گذارد.

 

 

این شش لوازم جانبی جدید از ابتدای ماه نوامبر در سایت رسمی سامسونگ و دیگر سایت های فروش آنلاین قابل فروش در سراسرجهان خواهد بود.

منبع: سامسونگ سنتر

نظر شما چیست؟