اخبار لوازم خانگی

آیا Bixby، دستیار صوتی هوشمند گلکسی اس8 خواهد بود؟

دستیار صوتی هوشمند گلکسی اس8 تحت عنوان علامت تجاری Bixby معرفی می شود

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ ماه گذشته به طور رسمی شرکت نوپای Viv Labs فعال در زمینه هوش مصنوعی را به تملک خود در آورد. این شرکت که چندی پیش توسط توسعه دهندگان سیری اپل راه اندازی شده بود؛ یک پلت فرم هوش مصنوعی متن باز منحصر به فردی را ایجاد نموده که امکان ساخت دستیارهای صوتی تعاملی مانند سیری را برای برنامه نویسان رده سوم فراهم می کند و همچنین آن ها را قادر می سازد تا یک رابط کاربری منحصر به فرد با بهره گیری زبان های طبیعی در اپلیکیشن ها و سرویس هایشان توسعه دهند.  همچنین پیشتر نیز شایعه شده بود گلکسی اس8 قرار است به یک دستیار صوتی AI تجهیز شود که توسط این شرکت توسعه یافته است.

غول فناوری کره ای به تازگی یک علامت تجاری در کره جنوبی به ثبت رسانیده که عنوان “Bixby” را با خود به همراه دارد. در اظهارات ارائه شده همراه با درخواست ثبت این علامت، از آن به عنوان “نرم افزاری کامپیوتری برای مدیریت اطلاعات شخصی، نرم افزار کاربردی برای اسمارت فون ها، تلفن های موبایلی، کامپیوترهای قابل حمل و تبلت، نرم افزارهای مورد استفاده برای سیستم تشخیص صدا و نرم افزاری کامپیوتری برای استفاده بدون دست از دستگاه های موبایلی با استفاده از فناوری تشخیص صدا” یاد شده است.

اینکه Bixby همان دستیار هوشمند صوتی گلکسی اس8 باشد که پیشتر شایعات درباره آن فضای مجازی را پر کرده بود، در حد حدس و گمان است  و زمان همه چیز را مشخص می کند.

این درخواست ثبت علامات تجاری تنها سرنخی از سرویس ها و امکاناتی به ما می دهد که قرار است همراه با پرچمدار بعدی سامسونگ روانه بازار شوند. بنابراین نمیتوان شایعات را با قطعیت کامل رد نمود؛ اما برای پی بردن به اصل ماجرا باید تا فوریه سال بعد که موعد رونمایی از گلکسی اس8 می رسد صبر کنیم.

نظر شما چیست؟