اخبار لوازم خانگی

حمایت کم فروغ رسانه ملی از تولیدکنندگان داخلی

شرکت پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کوچک کشور در حال فعالیت می باشد که بیش از 43 درصد از سهم بازار را در اختیار خود دارد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کوچک کشور در حال فعالیت می باشد که بیش از 43 درصد از سهم بازار را در اختیار خود دارد.

دولتی مدیر فروش شرکت پارس خزر در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» بیان کرد : به لطف خدا شرکت پارس خزر به واسطه سالیان طولانی فعالیت خود و کسب اعتبار در این حوزه، از بازار خوبی بهره می برد که عمده ی فروش از 5 محصول استراتژیک شرکت نشات می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بحث صادرات شرکت پارس خزر افزود : شرکت پارس خزر به واسطه ی کیفیت محصولات خود در حوزه صادرات نیز فعال بوده و هم اکنون پلوپز های شرکت پارس خزر در حال صادرات به کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا می باشد.

مدیرفروش پارس خزر با گلایه از رسانه ملی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، عنوان کرد : می توان گفت که رسانه ملی آنطور که باید حامی تولیدکنندگان داخلی نبوده و همانطور که بارها مشاهده کردیم در مواقعی تولیدکنندگان داخلی نظیر خودروسازان و برخی صنایع دیگر کشور را مورد حجمه و انتقاد غیرمنصفانه قرار داده اند.

در بحث حمایت از تولید داخل موضوع مهمی که در حوزه رسانه ملی می شود به آن اشاره کرد، بحث تبلیغات می باشد که هزینه های زیادی را به تولیدکنندگان داخلی متحمل می کند.حمایتی که میبینیم و می شنویم شبکه های ماهواره ای در حال انجام آن هستند.

وی در خصوص کیفیت محصولات پارس خزر به خبرنگار ال کا ایران گفت : در حوزه صادرات و همچنین بازار داخل اگر به دنبال سهم خوبی از بازار هستیم پس باید از کیفیت خوبی بهره مند باشیم.

حدود دو ماه پیش یک شرکت خارجی پس از بررسی های بازار ایران و تولیدکنندگان داخلی و همچنین برندهای معروف لوازم خانگی، شرکت پارس خزر را به عنوان بهترین و محبوب ترین برند لوازم خانگی در ایران مطرح کرد که خود این امر گویای خیلی از مسائل است.

دولتی در پاسخ به سوال خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص بهره برداری از کارخانه جدید در شهرک صنعتی رشت عنوان داشت : باید یاد آور شوم که کارخانه پارس خزر بعد از فولاد، دومین کارخانه بزرگ شهرک صنعتی رشت می باشد و در حال حاضر با 100% ظرفیت در حال فعالیت می باشد.

وی در پایان در خصوص ماشین آلات ساخت در کارخانه جدید شهرک صنعتی رشت افزود : دستگاه شبیه سازی که کارخانه پارس خزر از آن بهره میبرد، در حال حاضر دو عدد از آن در ایران موجود می باشدکه ورژن جدیدتر آن در اختیار پارس خزر و ورژن قبلی آن در اختیار گروه خودروسازی ایران خودرو می باشد.

نظر شما چیست؟