اخبار لوازم خانگی

سامسونگ یخچال Family Hub را در انگلستان عرضه کرد

سامسونگ ابتدای سالی که گذشت از یخچال عجیب و غریب جدیدی در نمایشگاه CES پرده برداری کرد. این یخچال با نام Family Hub هیچ شباهتی با دیگر نمونه هایی که تاکنون دیدیم ندارد چرا که به یک نمایشگر لمسی بزرگ 21.5 اینچی بر روی خود تجهیز خواهد شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال Family Hub برای اولین بار در ایالت متحده منتشر شد و حالا به تدریج در حال باز کردن راه خود به بازارهای دیگر کشورهای جهان است. اخیرا نیز خبر رسیده سامسونگ فروش این یخچال های منحصر به فرد را در انگلستان آغاز کرده است.

این یخچال مجهز به صفحه نمایش لمسی 21.5 که از فناوری  Full HD بهره می برد، قابلیت هایی باورنکردنی با خود به همراه آورده که هیچ وقت انتظار عملکردی چنینی از یک لوازم خانگی شبیه به این نمی رفت.

نمایشگر این دستگاه می تواند به عنوان یک تخته سفید تعاملی برای به اشتراک گذاری عکس ها، تقویم، نوت و نقاشی ها با دیگر اعضای خانواده مورد استفاده قرار گیرد. همچنین یک اپلیکیشن خرید آنلاین بر روی این یخچال نصب شده که کاربران از طریق آن می توانند مواد غذایی مورد نیاز خود را سفارش دهند. به زودی دسترسی سرویس پرداخت موبایلی Samsung Pay برای کاربران در کره جنوبی فراهم خواهد شد.

قطعا یخچالی با این امکانات شگفت انگیز ارزان نخواهد بود و در آمریکا با قیمتی در حدود 5600 دلار خرید و فروش می شود.

نظر شما چیست؟