اخبار لوازم خانگی

دولت در برابر فساد و قاچاق کوتاه نیاید!

ال کا ایران : یک مقام مسئول کارگری معتقد است: سیاستی که دولت یازدهم در مبارزه با فساد و قاچاق در پیش گرفته سیاست موفقی بوده و دولت باید این سیاست را تا نابودی ریشه فساد و قاچاق ادامه دهد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، داوود امیری به دولت پیشنهاد کرد که در یکسال باقی مانده از عمر خود بستر امن سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه‌های نفت و پتروشیمی و صنایع بالادستی را فراهم کند.

وی افزود: اصلاح نظام پولی و بانکی وعده بزرگ دولت است که از دولت‌های قبل به جا مانده و تاکنون اجرایی نشده است.

به گفته امیری بانک‌ها به جای کمک به تولید و اشتغال وارد مسابقه رقابت شده‌اند و از وظایف اصلی خود بازمانده‌اند.

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار سیاست مبارزه با قاچاق و فساد دولت را موثر دانست و گفت‌: دولت برنامه مبارزه با قاچاق کالا و فساد را آغاز کرده که حرکت بسیار خوبی است و نباید متوقف شود، بلکه با حساسیت بیشتری باید تداوم یابد.

این مقام مسئول کارگری در عین حال کنترل موسسات مالی و تعاونی‌های اعتبار از سوی بانک مرکزی را اقدامی مثبت و تاثیرگذار دانست و افزود: قوانین و مقررات باید مطابق با سیاستهای بالادستی پیش برود و بر اساس قانون اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، امیری در پایان قانون کار را مانع اشتغال ندانست و گفت: عده‌ای می‌خواهند مشکلات اقتصاد را گردن قانون کار بیاندازند در صورتی که عدم اجرای قانون است که برای اقتصاد مشکل‌ساز شده است. قانون کار حتی یک درصد هم مانع اشتغال و تولید نیست و امیدواریم که اصلاح آن با نظر و تعامل همه شرکای اجتماعی و به طور سه جانبه صورت گیرد.

نظر شما چیست؟