اخبار لوازم خانگی

لذت درک واقعیت مجازی چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت

هدست‌های واقعیت مجازی ابزاری نوین در جهان تکنولوژی خواهند بود که در آینده نزدیک کارایی بسیاری را به مشتری ارائه خواهند کرد و در حال حاضر برای داشتن آن‌ها باید 70 هزار تا 500 هزار تومان هزینه کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال‌های اخیر با رشد تکنولوژی، سیستم ارائه تصاویر رشد قابل توجهی کرده است و جهان در حال حاضر به سمت نمایش تصاویر با سه بعد پیش رفته است، در حال حاضر تلویزیون ها و نمایشگرها توانایی به نمایش درآوردن تصاویر سه بعدی را دارند اما برای دیدن تصاویر سه بعدی بهتر از سوی مخاطب نیاز به دیگر دستگاه‌ها وجود دارد در کنار دستگاه‌های دیداری، دستگاه‌های واقعیت مجازی که همراه با صدا و تصویر است، کار را برای افراد آسان می‌کند.

این دستگاه‌ها دارای ارقام متفاوتی است و شرکت‌ها سعی خود را بر آن قرار داده‌اند تا این محصولات را در ابتدای امر برای بازی‌های کامپیوتری عرضه کنند.

اما شرکت‌های کوچکتر در این مسیر به فکر آن هستند تا تمام افراد از این قابلیت استفاده کنند و هزینه کمتری پرداخت کنند از همین رو هدست‌های واقعیت مجازی با استفاده از تلفن‌های همراه را روانه بازار کرده‌اند که برای داشتن این هدست‌ها باید 70 هزار تا 500 هزار تومان هزینه کرد.

لذت درک واقعیت مجازی چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت

 

منبع : میزان

نظر شما چیست؟