اخبار لوازم خانگی

ورود به طرح مبارزه با کالای قاچاق یک وظیفه ملی بود/عده ای کارشکنی می کنند

امیدواریم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود تا دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم و یقین داشته باشید اتحادیه برای رسیدن به هدف نهایی در این طرح حتی شده به تنهایی به ادامه اجرای طرح می پردازد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور در خصوص علت ورود اتحادیه لوازم خانگی به طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت : وقت آن رسیده بود که به این موضوع ورود کنیم چرا که به حمایت از تولیدات داخلی ایمان داریم.

طحان پور در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد : اثرات این طرح با گذشت زمان، بیشتر نمایان خواهد شد.نمونه اش شرکت کاچیران که در حاشیه نمایشگاه با تشکر از اجرای این طرح به خود من گفتند که تا نابودی کارخانه فاصله ی زیادی نداشتیم اما از شروع اجرای طرح و با جمع آوری کالاهای قاچاق، خدارو شکر چرخ های کارخانه راه افتاده است و متقاضی خرید زیاد شده که همه به صورت نقدی خرید می کنند.

طحان پور در ادامه افزود : متاسفانه میبینیم که در ادامه روند اجرای طرح به جای همکاری و حمایت از طرف همکاران و دیگر نهادهای مرتبط، با کارشکنی های فراوان روبه رو هستیم.

نمونه اش در روز شروع نمایشگاه که مجبور شدیم با تاخیر افتتاحیه را آغاز کنیم علتش نامه ی رئیس اتحادیه صوتی تصویری به هیئت رئیسه اتاق اصناف مبنی بر عدم نمایش تلویزیون در نمایشگاه بود و این در حالیست که اساسنامه اتحادیه لوازم خانگی که در سال 1343 تعیین و تنظیم شده، فروش تلویزیون از ارکان اصلی اتحادیه لوازم خانگی به شمار می رود.

با این حال رئیس اتاق اصناف نامه را امضاء کرده و بدون توجه به عملکرد اتحادیه که البته وظیفه است، روند کاری اتحادیه لوازم خانگی را دچار اخلال کرده است.

وی با انتقاد شدید از برخی که تنها به فکر منافع خود هستند افزود : بزرگترین مشکل ما که اجرای طرح های اینچنینی را تحت شعاع خود قرار می دهد، عدم همکاری همکاران و کارشکنی های بی انصافانه است.

امیدواریم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود تا دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم و یقین داشته باشید اتحادیه برای رسیدن به هدف نهایی در این طرح حتی شده به تنهایی به ادامه اجرای طرح می پردازد.

نظر شما چیست؟