اخبار لوازم خانگی

10 میلیون کاربر اندروید به ios مهاجرت کرده اند

ال کا ایران : آمار یکی از نرم افزارهای شرکت گوگل نشان می دهد که حداقل 10 میلیون کاربر اندروید به آیفون مهاجرت کرده اند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو شرکت بزرگ گوگل و اپل سعی دارند با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی ها برای موبایل های هوشمندشان به نوعی مشتری بیشتری در بازار جذب کنند.

 
نرم افزاری که باعث شد کاربران اندروید سمت آیفون بروند
 
بعضی ها به دلایلی از آیفون به اندروید مهاجرت می کنند و بعضی از کاربران اندرویدی هم ذائقه شان عوض می شود و به آیفون روی می آورند. اما به یکی از آمار های شرکت گوگل که سر بزنیم متوجه می شویم در سال های گذشته نزدیک به 10 میلیون کاربر اندرویدی به سیستم عامل آیفون مهاجرت کرده اند؛ این آمار از یک نرم افزار حاضر در گوگل پلی بدست آمده است.
 
این نرم افزار توسط سیستم عامل آیفون توسعه داده شده با نام Move to iOS است تا کسانی که میخواهند از اندروید به آیفون مهاجرت کنند اطلاعات خود را به راحتی به دستگاه آیفونشان منتقل کنند.
 
تا اکتبر سال 2015 فقط یک تا پنج میلیون کاربر گوگل استور، این نرم افزار را نصب کرده بودند. اما با گذشت یک سال، آمار و ارقام گوگل پلی نشان می دهد بین 10 الی 50 میلیون نفر از این اپلیکیشن استفاده کرده اند.
 
نرم افزاری که باعث شد کاربران اندروید سمت آیفون بروند
 

 
نرم افزاری که باعث شد کاربران اندروید سمت آیفون بروند
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، البته نمی توان گفت تمام کسانی که این نرم افزار را نصب کرده اند به آیفون مهاجرت کرده باشند؛ اما اگر حداقل این آمار را در نظر بگیریم، متوجه می شویم در یک و نیم سال گذشته حدودا 10 میلیون نفر از سیستم عامل اندروید به iOS مهاجرت کرده اند.

نظر شما چیست؟