اخبار لوازم خانگی

۷۰درصد کالاهای قاچاق از بازار جمع شد/جریمه ۶برابری و پلمب در انتظار متخلفان

ال کا ایران : رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد کالاهای قاچاق از سطح بازار جمع آوری شده‌ است، گفت: واحدهای متخلف در مرحله اول ۲ برابرقیمت کالا و در مراحل بعدی ۴ برابر قیمت کالا جریمه خواهند شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در رابطه با افزایش قیمت برخی از محصولات لوازم خانگی، اظهار داشت: در یک ماه اخیر اقدامات مناسبی برای مبارزه با قاچاق کالا انجام شده اما این موضوع اصلاً نباید بهانه‌ای برای شرکت‌ها جهت افزایش قیمت محصولات شود.

وی با بیان اینکه اگر شرکتی اقدام به گران کردن محصولات خود کند اتحادیه حتماً آنها را به سازمان حمایت معرفی خواهد کرد، افزود: اتحادیه در این زمینه به صورت مکتوب به سازمان حمایت اعلام می‌کند که قیمت این کالاها افزایش یافته و بررسی کنید. 

طحان پور با اشاره به اینکه برخی از کالا به صورت موازی وارد کشور شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد کالاهای قاچاق از سطح بازار جمع آوری شده‌ است البته مصرف کننده هم باید کمک کرده و از فروشندگان خدمات پس از فروش معتبر را بخواهند.

به گزارش تسنیم، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در مورد برخورد با واحدهای فروش کالاهای قاچاق هم افزود: واحدهای متخلف در مرحله اول 2 برابر قیمت کالا و در مراحل بعدی 4 برابر قیمت کالا جریمه خواهند شد. البته پلمب واحد صنفی به اضافه نصب اعلامیه فروختن کالای قاچاق نیز در مورد این واحدها انجام می‌شود.

نظر شما چیست؟