اخبار لوازم خانگی

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچی لامپ، لوازم خانگی و انبه در زاهدان خبر داد.

ال کا ایران : رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچی لامپ، لوازم خانگی و انبه در زاهدان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسن حاجی نژاد گفت: مأموران انتظامی در شهرستان زاهدان به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و در بازرسی از آن مقادیری کالا به ظن قاچاق شامل انواع لامپ، و لوازم خانگی کشف کردند.

 
وی افزود: شعبه با شروع اقدامات مربوط به رسیدگی و اخذ ارزش کالاها از گمرک متهم را احضار که مباشرت در قاچاق و حمل کالای قاچاق تفهیم شد.
 
حاجی نژاد گفت: با انجام تحقیقات و بررسی اوراق و محتویات موجود در پرونده شعبه انجام تخلف را محرز دانسته و از حیث مباشرت در قاچاق متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 85 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
 
وی همچنین در زمینه پرونده دیگری از کشف انبه قاچاق خبر داد و افزود: در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مقادیری انبه قاچاق کشف و پرونده متشکله برای رسیدگی به این شعبه ارسال شد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی بیان کرد: با توجه به اقرار متهم شعبه ضمن متخلف دانستن، وی را به میزان 11 میلیون ریال و ضبط انبه‌های مکشوفه محکوم کرد.

نظر شما چیست؟