اخبار لوازم خانگی

هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندو پنج‌شنبه برگزار می‌شود

هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندوی مردان، روز پنجشنبه (۲۰ آبان‌ماه) در خانه تکواندو برگزار می‌شود

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته چهارم و پنجم از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، پنجشنبه (20 آبان‌ماه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب 8 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیات تکواندوی استان مازندران، هیات تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو البرز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 2 برد شیرین در مقابل تیم‌های یاسین پیشرو البرز و هیات تکواندوی استان مازندران و کسب 9 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را به نام خود ثبت کرد. پاس قوامین و لوازم خانگی کن با 7 امتیاز و تفاضل 12 در رده دوم قرار گرفت و تیم لوازم خانگی کن با 7 امتیاز و تفاضل 10 سوم شد.

در هفته چهارم مسابقات، با درخواست تیم لوازم خانگی کن و به دلیل حضور 3 تکواندوکار این باشگاه در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دیدار این تیم با شهرداری ورامین معوقه اعلام شد.

درنخستین رقابت این هفته تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی، پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف یکدیگر می‌روند. مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و هیات تکواندوی شمال‌شرق که تاکنون موفق به کسب امتیازی نشده‌اند رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و هیات تکواندوی استان مازندران و یاسین پیشرو البرز نیز که از سه دیدار خود تنها 3 امتیاز کسب کرده اند با یکدیگر رقابت می‌کند.

اما در هفته پنجم این دوره از رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین و تیم هیات تکواندوی مازندران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، تیم پاس قوامین باید با یاسین پیشرو البرز پیکار کند، تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و لوازم خانگی کن با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند و تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

نظر شما چیست؟