اخبار لوازم خانگی

اجرای طرح نظارتی کالاهای خارجی قاچاق در استان البرز

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز از اجرای طرح ویژه نظارتی کالاهای خارجی قاچاق خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رستمی افزود: در این طرح که از ۲۰ مهر ماه سال جاری آغاز شده، واحد بازرسی و نظارت اصناف با همکاری اتحادیه های مرتبط اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی – لوازم خانگی-تجهیزات مخابراتی و موبایل و لوازم یدکی خودرو کرده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تاکنون از بیش از ۸۰ واحد صنفی بازدید شد که ماحصل آن کشف مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل و لوازم یدکی قاچاق بوده است .

در این طرح که با همکاری  و گشت تلفیقی اداره کل تعزیرات حکومتی ، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، نیروی انتظامی استان و هماهنگی دبیرخانه کمیسیون قاچاق در حال اجراست، در صورت مشاهده کالاهای خارجی و  ارائه نکردن اسناد مثبته از سوی واحد صنفی، کالا به منزله  ظن به قاچاق  ضبط و پرونده برای رسیدگی نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

وی در ادامه از کسبه خواست از عرضه و نگهداری کالاهای قاچاق خودداری کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست با خرید کالاهای ایرانی ضمن حمایت از تولید داخلی در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، همیار همیشگی دستگاه های نظارتی باشند.

رستمی در پایان از مردم استان البرز خواست در صورت مشاهده کالای قاچاق مراتب را از طریق شماره تلفن های   ۳۲۲۱۸۱۵۴  و یا شماره پیامک  ۳۰۰۰۹۶۵۱اطلاع رسانی کنند.

نظر شما چیست؟