اخبار لوازم خانگی

انجام طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط فرماندهی انتظامی و دریابانی بندرلنگه

طی انجام طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط فرماندهی انتظامی و دریابانی شهرستان بندرلنگه در سطح شهرستان، ماموران موفق به انهدام یک باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در شهر بندرلنگه و کشف محل دپو سیگار قاچاق در روستای لمزان بهمراه توقیف یک فروند لنج حامل کالای قاچاق و مقادیری کالای قاچاق شدند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی انجام عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط فرماندهی انتظامی و دریابانی شهرستان بندرلنگه، مامورین پاسگاه دوبرکه حین کنترل و نظارت بر معابر آلوده درسطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودرو وانت پیکان را شناسایی و توقیف کردند، در بازرسی از این خودرو مقدار 240 قوطی روغن موتور یک لیتری کشف شد.
همچنین ناوگروه شناوری بندرکنگ به یک لنج باری مشکوک شد و آن را توقیف کرد. در بررسی از این شناور 13 هزار و 200 قوطی نوشابه انرژی زا، هزار و 440 عدد اسپری خوشبو کننده، 2 هزار و 400 بسته نسکافه، 16 قوطی کافی میت، 21 هزار و 120 عدد خمیر دندان، 1 هزار و 200 عدد شامپو، 704پاکت چای، 47 هزار و 520 عدد مسواک، 348جفت کفش، 576 ثوب البسه، 900 تخته پتو، 24 تن برنج، 21 هزار و 120 عدد کرم دست و صورت، 88 قلم وسایل آشپزخانه کشف شد.
در عملیات دیگری نیز مامورین یگان پاوا شهرستان درپی کسب اخبار و اطلاعات موثق مبنی بر تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز توسط باندی در اطراف بندرکنگ، پس از نظارت و تحت نظر داشتن محل و اطمینان از وجود اعضا باند در محل اقدام به دستگیری متهمان نمودند. در همین راستا مقدار تقریبی سه هزار لیتر مشروبات دست ساز و یک دستگاه موتور برق و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی از داخل دو باب اتاقک کشف شد.
مامورین پاسگاه لمزان نیز درپی کسب اخبار واطلاعات موثق مبنی بر وجود کالاهای دپو شده دربیابان های اطراف شهر لمزان موفق به کشف محل دپو شده ومقدار 5 میلیون و 470 هزار نخ سیگار شدند.

نظر شما چیست؟