اخبار لوازم خانگی

برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با کالاهای قاچاق سلامت محور در شاهرود

به مناسبت هفته سلامت بانوان که با شعار "سلامت زنان، خانواده سالم، جامعه پویا " پیاده روی صبحگاهی ویژه بانوان در حاشیه کارگاه آموزشی آشنایی با کالاهای قاچاق سلامت محور در شاهرود برگزار شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی و برپایی نمایشگاه سلامت در محل سالن اجتماعات شهرداری شاهرود نمود.
در حاشیه این کارگاه نیز مراسم پیاده روی به منظور افزایش آگاهی مردم در خصوص آشنایی چگونگی تشخیص اصالت کالاهای سلامت محور و کالاهای قاچاق و غیر مجاز صورت پذیرفت.
دکتر سولماز میرزا محمدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن اشاره به اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه به‌ویژه بانوان گفت: در این نمایشگاه برای افزایش آگاهی مردم در خصوص بررسی سلامت و ایمنی کالاهای سلامت محور، روش های شناسایی اصالت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و دارویی از سه طریق وب سایت www.ttac.ir ، سامانه پیامکی 20008822 و یا تلفن گویای 6185-021  آموزش داده شد.
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان داشت:در راستای این افزایش آگاهی، با برگزاری کارگاه آموزشی، توصیه های لازمی در خصوص عدم استفاده از کالاهای سلامت محور تبلیغ شده توسط شبکه های ماهواره ای غیرمجاز و قاچاق­ به شرکت کنندگان ارائه شد.
ضمناً نمایشگاهی در زمینه کالاهای قاچاق مکشوفه توسط مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه شاهرود، در این محل برپا و پوسترهای آموزشی آن نیز در  بین مراجعه کنندگان توزیع شد.

نظر شما چیست؟