اخبار لوازم خانگی

برگزاری شوهای خانگی برای فروش کالاهای قاچاق / ضرورت مبارزه با قاچاق از مبادی رسمی

ال کا ایران : رئیس اتاق اصناف دماوند از عرضه کالاهای قاچاق در شوهای خانگی خبر داد و گفت: با برخورد قهرآمیز برای جمع آوری کالای قاچاق از سطح عرضه، مبارزه با کالای قاچاق عقیم ماند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علیرضا خواجه ای در خصوص اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق در شهرستان دماوند اظهار داشت: اگرچه دولت طرح برخورد با کالای قاچاق را به اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی واگذار کرده اما متاسفانه سازمان تعزیرات همچنان خود را در اجرای این طرح دخالت می دهد و بدون آگاهی و اشرافیت کامل به موضوع قاچاق راسا با واحدهای صنفی برخورد می کند.

وی بر مبارزه با قاچاق کالا از مرزها و مبادی رسمی کشور تاکید کرد و با انتقاد از برخورد قهر آمیز با جمع آوری کالاهای قاچاق از سطح عرضه تصریح کرد: هم اینک کالاهای قاچاق از مغازه ها و واحدهای صنفی جمع آوری شده اما به پستو ها رفته و در شوهای خانگی عرضه می شود؛ در واقع می توان گفت که با چنین برخوردی معادله قاچاق حل نشد.

رئیس اتاق اصناف دماوند با بیان اینکه کالای قاچاق از داخل مغازه به پستوها رفت و مبارزه با قاچاق کالا عقیم مانده است، تصریح کرد: بازار در رکود اقتصادی گرفتار است و حالا کسبه ی ما در چنین شرایطی نه تنها ضرر می دهند بلکه مورد سرزنش نیز قرار می گیرند.

نظر شما چیست؟